13. 8. 2009

Novinky

Dnes som si fotovýbavu opäť rozšírila o nejaké "drobnôstky" ;-). Majka mi požičala telezoom Tamron AF 70-300 mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2 CAF. A keďže sa mi nezmestil do mojej malej fototašky, tak som sa vybrala do neďalekého fotoobchodu a kúpila som si parádny fotobatoh :-). Zmestí sa tam kopec vecí a pohodlne sa nosí na oboch pleciach. Išlo mi o to, aby sa mi tam zmestil aj notebook a tento batoh je na to priamo určený. Takže okrem foťáčiku a objektívov sa mi tam zmestí aj môj 15-palcák :-). A na záver sa mi do batohu ešte "priplietol" ešte set filtrov :-)). Presnejšie FOMEI s tromi kúskami C-PL, UV a ND4.

FOMEI Digital Filter Kit 52 mm UV/C-PL/ND4

Lowepro Compudaypack Orange

A ešte pridávam pár fotiek. Prvá je fotená Tamronom od Majky,ktorý som spomínala vyššie a ostatné mojim portrétovým Canonom.

Na tejto fotke mám nové vlasy...dlhé..Ale nevidno, be be :-))

0 komentárov: